Jumat, 09 April 2010

to all my friends !!

My patience enough for this!
I'm just tired of all this,
you say you are my friend.
But what in reality? i? such as garbage to be discarded you!
What would you guys?
I want her to die or what?
I ama way. I'm tired enough heartache.
probably the best right now, I leave you all!
I'm looking for new friends who care about me ama!
I want to find a new life that is not naughty, brandalan, the image is not good in the eyes of teachers. I would not want to play with you guys back again, maybe someday yes.
I have never forgotten the last time we!

and thank you for luthfi enough for that he deleted me on facebook
yes I am patient enough to hold emotions!
honestly I hate you!
but to know how to anymore?

probably no one right way to come into your life and I am friends with, AFIZA, beautiful, TAUFIKA, sparrow, DITHA, GHINA, NOVA, MELISSA, I think they're better than you, they understand me!
I thank you very much for your friendship!



================================>


cukup kesabaran gue selama ini !
capek gue sama semua ini ,
kalian bilang gue temen kalian .
tapi apa kenyataannya ? gue ? seperti sampah yang menjadi buangan kalian doang !
apa sih mau kalian ?
mau gue mati atau apa si ?
ngomong ama gue . cukup capek gue sakit hati .
mungkin yang terbaik sekarang , gue pergi dari kalian semua !
gue mencari teman baru yang peduli ama gue !
gue mau mencari kehidupan baru yang tidak nakal , brandalan , yang citranya tidak baik di mata guru . gue tidak akan mau balik lagi main sama kalian , mungkin suatu saat nanti iya .
gue tidak pernah melupakan saat terakhir kita !

dan cukup terima kasih buat luthfi yang menghapus saya di facebook dia
cukup sabar ya saya menahan emosi !
jujur saya membenci anda !
tapi mau gimana lagi ?

mungkin satu jalan yang benar tidak datang ke kehidupan kalian dan saya berteman dengan , AFIZA , JELITA , TAUFIKA , PIPIT , DITHA , GHINA , NOVA , MELISSA , menurut saya , mereka lebih baik dari pada kalian , mereka mengerti saya !
saya ucapkan TERIMA KASIH banyak atas persahabatan ini !

Tidak ada komentar: